Monday 6 January 2014

Yollarda


Uzun bir süredir herhangi bir şey yayınlamaya fırsatım olmadı.

Çünkü yollardaydım.

Hani bilenler "yollardayım" dediğimde ne demek istediğimi gayet iyi anlayacaklardır. Kelimenin tam anlamı ile yollardaydım. Ben de yazının anlam ve önemine işaret etmek için yıllar öncesinde kaynayan asfalt ile bütünleşerek çektiğim şu yukarıdaki fotoğrafı sizler ile paylaşmak istedim.

24 Aralık - 4 Ocak tarihleri arasındaki Türkiye ziyaretimde yaklaşık 1500 km yi  katettim.
Aynı gün içinde üç farklı şehirde bulunma rekorumu tekrarladım.
Hiç planda olmayan işler yaptım, gelmeden evvel kesinlikle yapmak istiyorum dediğim onlarca şeyden sadece bir kaç tanesini gerçekleştirebildim. Hiç görmeyi düşünmediğim kişileri gördüm, kesin göreceğim dediğim kişileri göremedim. Kısmet...

Artık akıllandım gibi gibi. Eskisi gibi her güne, her bir saatine ayrı planlar ile gelip onları değişen koşullara göre oldurmak için debelenme faslını birazcık kaldırdım rafa. Daha çok "rüzgar nereden eser ise oraya giderim" havasındayım. Her yandan esebilecek rüzgar da kabulüm. Nasılsa estiği yerde de yapacağım şeyler, göreceğim insanlar ve özlediklerim var. Her hali ile kabul edince, kendi içinde süprizleri ile esiyor o zaman rüzgar.

Bunca günü yollarda geçirirken yazmak için pek çok fikir kafama uçuşmuş olsa da onları yazmak için bilgisayar başına oturmaya hiiiç vaktim yoktu.

O yollarda olma durumu bitmiş olsa da, şimdi de fazlaca bir oturasım var. Oturup dinlenesim ve bunca hareketten sonra gördüğümü, işittiğimi, yediğimi bir güzel sindiresim var.





No comments: